Σάββατο 28 Φεβρουαρίου 2015

Βιβλιο-παρουσίαση



( Στούντιο. Κάθονται 2 άτομα σε πολυθρόνες )

- Χαίρεται. Σήμερα ένας ακόμα συγγραφέας της νεότερης γενιάς, θα μας μιλήσει για το έργο του. Τον καλωσορίζουμε.
- Καλησπέρα σας.
- Καταρχήν πείτε μας δύο λόγια για εσάς.
- Ευχαρίστως. Λοιπόν, γεννήθηκα σε ηλικία 13 χρονών στο Μόναχο....
- .....α, Μοναχοπαίδι....
- ....ναι, και μεγάλωσα σε ένα ορεινό χωριό, έξω από την Άρτα.
- Πόσο έξω από την Άρτα ?
- Πολύ έξω. Στα Τρίκαλα.
- Πείτε μας λίγο, πως ήταν η ζωή σας τότε ?
- Δύσκολη, πολύ δύσκολη. Θυμάμαι όταν ήμουν μικρός, ακολουθούσα από πίσω τον πατέρα μου στην δουλειά του. Ήταν πολύ κουραστικά χρόνια.
- Τι δουλειά έκανε ο πατέρας σας ? Πωλητής ?
- Όχι, οδηγός τρένων.


- Μάλιστα... Και η επίδοσή σας στο σχολείο, πως ήταν ?
- Αρκετά καλή. Με δυσκολίες και προσπάθειες όμως, κατάφερα να το τελειώσω λίγο πριν τα 18.
- Και μετά ?
- Ε, μετά πήγα στο Γυμνάσιο. Έκατσα εκεί για 6 χρόνια...
- Τότε ήταν ακόμα το Εκτατάξιο ?
- ΄Οχι. Άλλα 6 χρόνια στο Λύκειο και τελικά πέρασα εκεί που ήθελα.
- Στα ΚΑΠΗ ?
- Ε ?
- Έπειτα όμως κάνατε μία σπουδαία καριέρα.
- Πράγματι. Σε λίγο καιρό βγαίνει και το τελευταίο μου βιβλίο.
- Α, θα πεθάνετε σύντομα ?
- Όχι! Εννοώ το πιό πρόσφατο....
- Και τι βιβλίο θα είναι ?
- Θα είναι ένα βιβλίο με συνταγές.
- Μαγειρικής ?
- Όχι, του ΙΚΑ.
- Για πείτε μας τώρα ένα από τα μεγαλύτερά σας όνειρα.
- Ναι, είμαι που λες γυμνός μέσα σε μία ζούγκλα και από πάνω μου πετάνε κάτι ροζ...
- ...εννοώ σε σχέση με το γράψιμο !
- Α. Όσο αφορά το γράψιμο, έχω ένα και μόνο όνειρο.
- Ποιο είναι αυτό ?
- Να γίνω ο μεγαλύτερος συγγραφέας της γενιάς μου.
- Και πως σκοπεύετε να το καταφέρετε αυτό ?
- Ε, λίγο υγιεινή διατροφή, λίγο τρέξιμο... Που θα μου πάει, θα τους θάψω όλους....


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου